Här arbetar kundcenter på Thylling och ringer samtal
27 mars 2023

Välkommen till kundcenter

Sedan årsskiftet har en ny service i form av kundcenter startats upp hos oss på Thylling. Tjänsten syftar till att stärka kontrollen och öka insikten kring den lokala efterfrågan på bostadsmarknaden, både inom andrahandsmarknaden och nyproduktion. Tillsammans med Fastighetsbyrån är tjänsten effektivt utformad för att möta deras behov och går helt i linje med våra övriga tjänster vilket ger flera synergieffekter på lång sikt.

Tjänsten skapar ytterligare möjligheter att säkerställa en positiv kundresa och att rätt insatser görs ut mot marknaden för en lyckad försäljning. Oavsett om det tillfälligt är en extra resurs som följer upp insatser eller kontinuerligt delar insikter från marknaden ger denna avdelning större möjligheter att öka kvalitén i de marknadsinsatser som görs. Genom att samtala med och administrativt bemöta kunder på daglig basis ökar möjligheterna till relevant och knivskarp kommunikation i precis rätt tid som därmed även skapar bättre förutsättningar för att leda intresse vidare till köp.

Nya kollegor

Med denna satsning har vi inte bara fått en utan fyra nya kollegor hittills som på kort tid har funnit effektiva arbetssätt för produktiva samtal, administration och resultat som underlättar i strävan mot kundernas affärsmål. Med denna tjänst får våra kunder en egen ansvarig kontaktperson som både håller kunden informerad, föreslår åtgärder och som personen alltid kan vända sig till för frågor eller önskemål.

Mimmi
Marija
Fanny
Frida
Tillbaka